Arkadaşlar merhaba ben 75 mg şeker yüklemesi yaptırdım .25 haftalık hamileyim . 1 saatlik yükleme sonucu 247 çıktı sanırım Baya yüksek benim değerlere yakın arkadaşlara doktor diyet mi verdi ? Yoksa direk ünsilin tedavisi mi başlatıldı yardımcı olur musunuz? Pazartesi doktorumla görüşebileceğim biraz tedirgin oldum . Açlık şekerim 83 bu arada o hep normal çıkıyor . Gizli şeker değerim de normal