Kamileeee Merhaba bende geçen sene Ocak ayında mol gebelikten kürtaj oldum 😞. Şimdi 3+4 gebeyim. Cuma günü öğrendim ve cuma da kanamam oldu. Progestan kullanmaya başladım fitil olarak ilk kullanımda kanamayı kesti. Kanama gibi de değildi çok açık pembe lekelenme gibi. Yerleşme kanaması diye yormak istiyorum. Daha doktora gitmedim hiçbir şey belli olmaz diye. Kan artışım düzenli. Fakat bende çok tedirginim o psikolojiyi çok zor atlattım. Allahım kimseye yaşatmasın. Cumartesi doktora gideceğim kese gözükür büyük ihtimalle değerim 5.300 civarı olur diye hesapladım. Sizin gebeliğiniz nasıl gidiyor?