Huysuzsema Kbrayankkk2 BEnDe heyecanlıyım bide bıçak batması gibi bi ağrı giriyor rahmime çok baskı yapıyor bebek açılmada vardır insallah
Cekirdekailem Huysuzsema olabilir benimkide öyle gelmişti gece çok azdı galiba akıntı dedim ama yavaştan geliyormuş ertesi gün iç çamaşırım bayağı ıslanmıştı kokusuz du ve 2 cm açılmıştı gitmende fayda var