Huysuzsema Kızlar 38+4 haftalık hamileyim dün gece bebek rahmime çok baskı yaptı sabah yatağımı toplarken bi ıslaklık hissettim kokusuz su gibi bişey gelmiş iç çamaşırıma su sızmış olabilir mi ki?
Iscn Huysuzsema akıntı yoksa su gıbıyse olabilşr doğumdan once çok az bende de gelmişti hayırlı doğumların olur inşallah
balbocegim27 Huysuzsema suyun parça parça geliyo olabilir mesela benim 38+1 de öyle geldi ilk iç çamaşırım ıslandı sonra ayağa kalktım pijamama geldi biraz
Kbrayankkk2 Huysuzsema Benim ayaktayken patladı suyum akıntı gibiydi ama daha sıvı öyleyse eşyalarla Git doktora
honeyland Huysuzsema haftamız aynı benimde akıntım arttı sulu akıntı sarıya donük rengi sizde de oldu mu
Huysuzsema Kbrayankkk2 2 gün önce falan da böyle oldu hatta kahvaltı yaparken sandelyeye bile geçmişti sandalye deri olduğu için yuvarlak bi ıslaklık olmuştu
Kbrayankkk2 Huysuzsema Sen git kardeşim doktora bu sefer su sızar çocuk susuz kalir icerde allah korusun