Kızlar hayırlı günler 33+3 olduk cok şükür Rabbime tüp bebekle gebe kaldım iki düşüğüm var ve bu gebelikde plesentam assagida olduğu için sürekli hastanelerde yattım çıktım çok şükür bebeğe bir zarar vermedi özelde takipdeyim on beş gün önce ishal karın ağrısı şikayeti ile şehir hastanesine geldim ve açıklık olduğu için yatisim yapıldı 15 gundur yatıyorum ozeldeki doktorum 36 haftadan sonra hangi gün alsak sorun olmaz dedi devletteki doktor ise 39 bitsin öyle diyor ve eşimin tarafi hergun arayıp o çocuk günü doldurucak daha bir ay var diyorlar bendE kendi doktorumun dediğine göre iki hafta var ne bir ayı diyorum yok illa bir ay diyorlar şimdi doğarsa premature olacak vs vs deli ediyorlar kaynatam hesaplıyormus bir ay varmış bilmem ne sabah sabah çok moralimi bozdular gorumcemin birisi 15 gundur ne aradı ne sordu annesine dedim hayiridr diye bize hep soruyor sen uyuyorsun diye rahatsız etmek istemiyormus diyor eşimle konusuyorum eşimde 35 haftada devletten çıkarıp özele doğuma gotururm bebeğimin ve senin sağlığın herşeyden önemli diyor siz olsanız ne tepki verirdiniz ne derdiniz bu tarz konuşma yapan insanlara çok sıkıldım diyorum mecbur diyorlar Allah aşkına ben deli olucam yoksa😤🥴