Haticenisan ipeknazinannesi Aynen benimde 2 doğum olacak kızım 38+3 de oldu Kendi sancımla ama bu prenses pek bı rahat hareketlerini hissediyorum 40+3 bugün bakalım hakkımızda hayırlısı 🤗