Sblut23 Betull25 bende araştırma da Ömer bey var ona gidiyordum şimdi 30 haftalık oldum bundan sonra Buhara’ya gidicem doğumum orada olacak inşallah Muhammet bey iyi mi sence tavsiye eder misin ?
Betull25 Sblut23 Muayene olarak iyi güleryüzlü bende tavsiye üzerine gittim ama doğumunu hiç bilmiyorum ama hastane olarak Buhara hastanesinin doğumlarını iyi anlatan hiçkimseyi duymadım malesef
Betull25 Sblut23 Özgür beye muayeneye gitti arkadaşım memnundu evet onun renkli ultrason görüntülerinin boyutları büyük çok güzel 😄
Betull25 Sblut23 Ben geçen hafta Muhammet beye gittim bebiş yüzünü göstermedi salı günü kontrole gideceğim 😄