Betull25 Kızlar yattığım her zaman bebeğim oynardı ve bu 3-4 dk sürerdi ama 2-3 gündür günde 1 ya da 2 kez sadece karnımda atma olarak hissediyorum çok oynamıyo bu haftalarda hareketlerinin azalması normal mi ?
Bkmezc Betull25 çok normal sen yarım saatte bi hareket ediyor mu ona bak birde yan uzan hareket ediyorsa sitres yapma
hiaylin Betull25 doktora görünün isterseniz benimde hareketler azaldı gittiğimde su azaldığı için oynaması azdı bekletmeyin
Betull25 deno1 Aslhn12 Aa demek normal durum bebeklerde büyüdüğü için. Cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim kızlar ilk gebeliğim pimpirikliyim biraz 😄
Aslhn12 32 haftaya girdik yaklaşık 29 haftadan beri benim de öyle internetten okudum yeri daraldığı için falan yazıyor 🤷🏻♀️
Elif05_ 30+6 yim bu hafta hep böyle tedirgin geçti ama meğerse normalmiş şimdiden sığmıyor mu ne son haftalarda ne olacak acaba merak ediyorum 😃
Betull25 Elif05_ yaa aynı durumu yaşamışız bende tedirginim 30+4 de biziz insan korkuyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Melishilal Betull25 canım bebısım assagıya donmustur doğuma hazırlanıyordur benımde aynısı oldu ama yıne de ıcınde sıkıntı varsa hıv bır sekılde oynamıyorsa hrmen doktora git
Betull25 Melishilal Aa olabilir canım günlük az da olsa oynuyo az önce oynadı ama yinede gidip bi görüneceğim salı günü çok teşekkür ederim 😊
Betull25 Sblut23 rutin kontrollerime şehir hastanesine gidiyorum genelde esra yapraka gidiyorum ama arada başka doktorları denemek için de gidiyorum :) buharaya sadece 2 kez gittim orda da Muhammet bey siz kime gidiyorsunuz
Sblut23 Betull25 bende araştırma da Ömer bey var ona gidiyordum şimdi 30 haftalık oldum bundan sonra Buhara’ya gidicem doğumum orada olacak inşallah Muhammet bey iyi mi sence tavsiye eder misin ?
sadem1 Betull25 ben de 30da aşırı sert hareket hissederken 31. Haftada azaldığını hissettim şimdi tekrar arttı bir şeyler yiyip sola yatıp deneyin bir de ben öyle yapınca hissedince rahatlıyordum