ozgese-s hem büyük beşik aldık çilek ten hem de annemler portatif beşik aldılar. İyi ki almışız dedim çünkü beşik kocaman anne yanı kullanamazmışım zaten. Tavsiye ederim sadecr boyu biraz daha alçak kalıyor yatağa ama bence kullanış olarak iyi olacak