ozgese-s mobilya besik almistik 3 kademeli anne yani olabilen. Sonra uyguna bulunca bir de park besik aldik. Bebegim su an 16 aylik ve park besik daha derin oldugundan daha guvenilir geliyor artik bana. Ayni zamanda genc odasi da almistik ama yatak vok yuksek oldugu icin hala oraya gecirmeye cesaret edemedim bizim yanimizda park besiginde yatiyor su an. Su an 6 aylik da hamileyim genc odasina korkuluklar yaptirdik oglumu o yataga gecirip bebegi mobilya besige alacagim park besigi de salona getirecegim oglumum kardesine zarar verme ihtimalini azaltabilmek icin boyle bir sey dusunduk. Sonuc olarak hepsinden memnumum ama ne alirsaniz alin anne yani mutlaka olsun ozellikle geceleri emzirmek icin hemen yataginizla ayni yukseklikte bir yataktan almak cok daha kolay oluyor inanin hele ki sezaryan olursaniz daha da bir nimet oluyor. Kiwinin katlanabilen besigine de cok bakmistim ben ona da bakabilirsiniz