Ben ilk hamileliğimde en basitinden pompa almıştım emzirme boyunca bayağı işimi gördü. Hastaneye elektrikli süt sagma makinesi götürmeye gerek yok hastanelerde en iyisinden sağma makineleri bulunuyor bir ara mastit olduğumda hastanede ücretsiz sağım yaptırmıştım hatta büyük ölçüde rahatlatmıştı. İsterseniz hastanenizi arayıp bu konuda bilgi alın. Yeni doğan bir bebeğin midesi ilk kiraz çekirdeği büyüklüğünde oluyor zaten ilk aşama sütünüz az da gelse yeterli gelecektir bol bol emzirin yeterki.