MihrimahVeAnnesi Kızlar bebek ihtiyaçları bitti sayılır beşik ve arabası kaldı . Önümüzdeki ay kendim için alışverişe çıkıcam pijama , depend vs almak için liste yapayım unuttuğum birşey olmasın sürekli kalabalığa girmek istemiyorum . Sizler neler aldınız liste vs varsa paylaşabilir misiniz
irem_altun74 MihrimahVeAnnesi Göğüs Pedi 2 adet pijama Depend Süt sağma makinası lazım oluyor ama sütün de gelebilir canım Göğüs ucu kremi
rabiagucer03 MihrimahVeAnnesi 2. Doğumum kısmetse 2 pijama Takımı Aldım 1 Tane Uzun gecelik 2 çorap 1 patik 1 terlik 2 paket canped kilotlu hasta bezi (pakette 8 adet vardı) 1 lansinoh göğüs ucu kremi 1 rulo kağıt havlu 1 tane ıslak mendil 1 tane hırka 2 adet pedli atlet 2 adet alt iç çamaşırı Bi kaç tane neskafe koyucam 1 tane yastık yüzü Termosla da sıcak su götürürüm Alabilirsem 2 tanede sıcak su torbası 🥰
muges44 MihrimahVeAnnesi Hastane çantam hazır, kendim için depend, düğmeli alt üst pijama takımı, yine önü düğmeli pijama elbise emzirme açısından..hırka sabahlık vs ne koyarsan, terlik, emzirme atleti, göğüs pedi, çorap. Bunları koydum
Yeliz2134 ruveyda98 yaa kızlar doğum için lohusa pedi mi alalım yoksa lohusa bezimi hangisini önerirsiniz
Fatma-mevadanis52 ruveyda98 gumus kapaklarda iyi diyolar gogus acimamasi icin ama denemedm 😇 krem cocugun agzina bulasiyi hep
Tombis_anne irem_altun74 depend ne oluyor acaba benim bir bilgim yok ilk çocugum erken geldiği için bilgim yoktu beni aydınlatır mısınız?
bahtnurr1 rabiagucer03 sıcak su torbası koymalı mıyız yaa bazıları gerek yok diyo ilk sezeryanı olacak
rabiagucer03 MihrimahVeAnnesi rica ederim 🥰 cümlemizin inşALLAH sağlıkla alalım miniklerimizi koynumuza 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Elsu26 MihrimahVeAnnesi depend 2 adet pijama takımı Göğüs ucu kremi Göğüs pedi Süt pompası Ben almayı düşünmüyorum ama istersen lohusa tacı terliği 😊
rabiagucer03 bahtnurr1 ikinci sezaryenim ilkimde koymuştum iyikide koymuşum kesinlikle bulunması gerek anastezi etkisi yüzünden kaburgada belde ağrı oluyo maalesef sıcak su torbası iyi geliyo kasları güzelce gevşetiyo 🥰
birkizbirerkekannesi bahtnurr1 İlk doğumumu özelde yapmıştım sezeryanla, gerek olmadı sıcak su torbasına.
Tugbannebebek bahtnurr1 sıcak su torbasını ayaklara koymak için mi gerekiyor? Ne işe yarayacak acaba? Bunları Hiç bilmediğim için soruyorum 🥰🌸
NaimeYilmaz Lohusa annenin ihtiyacı olan ürünleri listelemiştik Happy Mom Linkinde. 💜 https://ty.gl/voxynnn6jc https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Lohusa-Anne-Secimi-k-69b5b41a-4f2b-458b-8016-4abfd2ca10fa?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&adjust_campaign=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_medium=ios_collection_free&adjust_creative=69b5b41a-4f2b-458b-8016-4abfd2ca10fa&utm_term=69b5b41a-4f2b-458b-8016-4abfd2ca10fa&adjust_adgroup=64983354&utm_campaign=64983354
Elsu26 muges44 bir kaç yazı ve yorum okudum hemen süt gelmezse sütün gelmesini sağlıyormuş ve çoğalmasına da yardımcı oluyormuş benim de ilk hamileliğim tecrübesizim ne olur ne olmaz yanıma alıcam 😊
Gzmysf1608 muges44 ben manuel olandan koydum göğüs ucu olmaz bebek alamaz edemez bide sürekli gelsin diye uğraştırıyorlar sanırım öyle anlatıyorlar forumda küçük zaten sığdı bi kenara
Poyrazin_annesi muges44 ben almicam ztn gerekırse hastaneden kullanmanıza ızın verıyolar. Eger gerekırse kendıme eczaneden aldırırım dıye dusundum nedenılsa heryerde satılıyor 5 dakkada aldrrm
11anneee MihrimahVeAnnesi bebeğin tüm hazırlıkları bitti benimde bitti çok şükür kendim için aldıklarım 2 takım pijama Göğüs ucu kremi Terlik Kalın çorap Hırka Depend Göğüs pedi İç çamaşırı Göğüs pompası koymadım koymalımıyım
MihrimahVeAnnesi 11anneee göğüs pompası her ihtimale karşı yanına alanlar var ama benim tecrübem yok bilemiyorum😊
12mommy Elsu26 doktorumda bana böyle dedi canım ben alicam bebek bazen çok az emiyor hemen arkasından sağmak lazımmış ki diğer emzirmede artsin diye