Babydream Kızlar merak ettiğim bişey var ögürürken bebeğe bişey olmaz değil mi istifra edemiyorum ama çok öğürüyorum çıkcakmış gibi oluyor sanki . Bu arada şunuda ekliyeyim düşük tehlikem var inşallah bişey olmazdır
Bebebebem Babydream bende öyleyim kasıldığın için öyle olacağını düşünüyorsun ama birşey olmaz korkma
Mom_25 Babydream canım ayakta eğilerek öğürmezsen sorun olmaz ben o tip durumlarda direk yere çömelirim çünkü yerden destek alınca karın kasları fazla rahatsız etmiyo
Sezensezen Babydream bendede öyle oluyordu ilk aylar en ufak kokuda sabahları felan ama çok şükür birşey olmadı
Semadeniz Babydream bende başlarda öğürürdüm. Haliyle korkardım. Öğürdükten sonra dua et. Korkma ☀️💚💚
Babydream Bebebebem evet ya resmen kaburgalarım acıyor öğürürken bende acaba bebeğe bişey olur mu korkusuyla buraya yazayım dedim☺️
Babydream Mom_25 aaa çok mantıklı canım beni hep ayakta yakalıyor genelde bende hep oturayım bundan sonra
Babydream Semadeniz canım çok sağol istifta edemiyorum haliyle öğürme geliyor çok korktum ya bişey olursa diye 🤭
H_myra1 Babydream birşey olmaz allahın izniyle 9 ay boyunca kusmuş biri olarak söylüyorum bunu 3.gebeligim hepsi aynı
Sezensezen Babydream 3 4 aydan sonra geçiyor inşallah sizinkide geçer sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin Allah ım bebeğinizi🌸
Merve_0109 Babydream benim doktorum hep beni kontrol elder ikin der eğer düşük tehliken yoksa bebeğe zarar vermiyor bende çok oluyordum öyle o gibi durumlarda açılman yoksa sorun yok hapşırma öksürme vs.
Merve_0109 Babydream aykata yapmamaya dikkat et seni tetikleyen şeylerden uzak durmaya çalış Rabb’im sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Babydream Merve_0109 keşke elimde olan bişey olsa inanki yapmam ama aniden gelen bişey olduğu için elimde değil☺️ Amin canım hepimiz sağlıkla inşallah🙏🏻
Bebetonunannesii Bende normalde zaten kusabilen bir insan değilim. O yüzden sürekli öğürüyorum. Keşke kusabilseydim bu durumdan iyidir bnce. 12. Haftam bitmek üzere çok şükür şimdiye kadar bi sıkıntı çıkmadı.
Babydream Bebetonunannesii aynen öyle canım kussa rahatlıcak ama içerisi. İnşallah benimde bir sorun olmaz çünkü benim düşük tehlikem var
alparslanannesii1661 Babydream olmaz canim ilk zamanlar ogururken bebek bogazimdan cikacak saniyodum öyle tecrubesizdim 😂 ama Rabbim yardim ediyor bir şekilde
Babydream alparslanannesii1661 tam olarak bende öyle hissediyorum ya azğımdan çıkarsa diye çünkü ev oynuyor yerinden öğürürken 😂😂