Simgek yaaaa canım süper sonunda liv e giden birimi buldum bende koruya gidiyodum oradaki doktorum liv e geçti. Artık liv e gelicem. Ağrıda yaşıyorum ama Doğuma Ankara’ya gelicem arada muayenelere de geliyorum. Doktorum Korhan kahraman. Nasıl sence liv? Doğum yerini falan gördün mü?