Yazelimm yaa öylemiymiş 🙁 ben yabancıyım ankarada kimseyide tanımıyorum yakın diye gitmistim ve oylede devam ettim baska hic bi yere gitmedim. Bu gün kontrolüm var doğum hakkinda konusayim bakalım hiç sormadım doğumu henüz. Sağol canım bu saatten sonra bulabilirmiyim ama olmadı başka hastane bulurum artık