Denz bende gittim oraya hic memnun kalmadim biliyor musunuz asiri kalabalıktı. Sen birde sanlisin yakinsin hastaneye ben akdereden gidiyorum. Cok memnunum ilgi cok güzel ben biraz telasliyim ilk gebelik birde ince ince anlatiyorlar herseyi bir kereliginede olsa dene derim kemal bey benim doktorum