Eke Bende hep hissederim işte insan anlıyo az çok bazıları adet tarihini bile bilmiyo ne zaman olacağını dahi ben öyle değilim nerde ne zaman olacağımı hemen hissederim bugünde testi yaptm ondada çizgi var ama işte renk pembe değil daha zamanı var diyede çıkmamış olabilir aynı idrardan kasettede yaptm negatif cktı onda