Kubbbraa ben gidip bu sefer nst çektir Nedim zaten haftalık nst yarın ondan dolayı yarını bekleyip doktorumla yüzyüze goruseyim dedim sancılarım hala var devam ediyor aslında en büyük belirtisi durmaksızın karnımın taş gibi olması anlamadim gitti ilk gebeligim erken doğum oldu 35+3 de acil sezeryana alındım aradan 4 yıl geçti o yüzden ondaki ağrılarımi hatırlamıyorum bile zaten doğum sancısı ne onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️