ftmnr_drgt Busra_aras https://imgyukle.com/i/kYqFcp https://imgyukle.com/i/kYq8Zx https://imgyukle.com/i/kYqtJ6 önce isimli kapı susu emzik ucu anne kız bandimizi yapmıştım sonra terligimi yaptim terligime göre pijamami bulup sonra kızımın takimini yaptirdim simdi de hediyeliklerini yapiyorum 🙂
Sibel0330 ecemsmom bende o sayfaya bakınca kendimden geçiyorum ama korkuyorum fiyat sormaya çok pahalıdır die çünkü çok güzeller çok siz ne kadar yaptırdınız acaba 🙈
ecemsmom Sibel0330 evet hepsi çok güzeller 😍 full set 300 TLydi ben battaniye alt üst takım istemediğim için tulum şapka eldiven ayakkabı olandan yaptırdım 150 TL ye hatta trendyolda da varlar orada da aynı fiyattı ☺️
Calisananne25 Busra_aras urasbebetasarimi isimli sayfadan yaptırdım ben. Cuma günü sipariş verdim salı günü elimdeydi. Hem çok hızlı geldi hem de çok özenli ve güzeldi ben bayıldım. Fiyatı da birçok sayfaya göre uygun.
ecemsmom Sibel0330 ver canım gördüğünün aynısı geliyor şüphen olmasın hatta sayfalarına bak benim hesabın ismiyle de görürsün paylaşmışlardı :)