Tugce-dh Selin12- yaa bize de yeni memleketten avakado geldi baya ben hiç sevmiyorum ama geçiriyosa bi deniyim nasıl tüketiyorsunuz sade mi balla cevizle vb tatlandırarak mı 🤗
Selin12- Tugce-dh ben balı sevmiyorum oyuzden limon ve tuz kullanıyorum doktor ballı yine bilirsin demişti bende sevmediğimi söyleyince limon ile ye ozaman dedi
Gamzeparlak1 Tugce-dh carpal tünel sendromu,vücut su tuttuğu için el bileğindeki sinirler sıkışıyor. Doğumdan sonra zamanla geçermiş,hamileyken tedavisi yok. Yine de tuzu az tüketmeye çalışın.
Lavantakokusu Tugce-dh cidden öyle geçecek illa ki bebişlerimiz sağlıklı olsun bizde sağlıklı olalım toparlarız illa ki
tugbao Tugce-dh ozellikle ilk 3 parmakta daha fazla hissediyosan karpal tunel sendromu. odeme bagli sinir sikismasi yasaniyor. youtube da egzersizler mevcut. biraz rahatlatiyor. kacinci haftadasin bilmiyorum ama son haftalar daha da siddetleniyor maalesef. cekecegiz, cekiyoruz. cok gecmis olsun 🤍
Tugce-dh tugbao en çok işaret baş parmağımda sanki ama genele yayılıyor 32+4teyim o egzersizlere bi bakiyim çok teşekkür ederim 🤗
dilsinati Tugce-dh KARPAL TÜNEL SENDROMU OLARAK ADLANDIRILIR. Magnezyum eksikliğine bağlı olarak gebelikte ortaya çıkar. Doktorunuza söyleyiniz
tugbao dilsinati magnezyum kullandigim halde gecmiyo 😑 soda da iciyorum ustune. sadece daha fazla tuvalete cikiyorum o kadar 😄
Tugce-dh dilsinati kullandığım takviyelerde magnezyum da var ana yetersiz geliyor belki de konuşmuştum doktorumla ama bir kez daha konuşacağım şiddetlendi çünkü
Tugce-dh tugbao soda hiç içmedim ama zaten sürekli tuvaletteyim 😀😀 bir de tuzlu diyorlar ona da fazlası yine ödem yapabilir
Selcans Tugce-dh 32 de başladı bende doktorum direk tuzu azalt, mümkünse bırak dedi. Kalsiyum, magnezyum neredeyse 3.aydan beri kullanıyorum onlarla pek bağlantısı yokmus. Az kaldı biraz daha dayanacagiz insaallah gecmis olsun size de 🌺
Tugce-dh Selcans Ben de öyle uzun zamandır kullanıyorum ama maleaef etkisi olmuyor sanırım dayanmaktan başka çaresi yok ama gerçekten çok sinir bozucu bi durum
Aryapoyraz Tugce-dh magnezyum eksikliğinden oluyor o 🤦♀️ ilacım bitti doktora gitmeme 1 hafta vardı gidince yazacak diye ilacı 1 hafta icemedim gitmeme son 3 gün kala o dediğiniz ağrılardan uyusmalardan kafayı yedim iğrenc bi his sanki derinin altında sürekli birseyler geziniyor gibi 🤦♀️
Tugce-dh Aryapoyraz ayy tam dediğiniz gibi bazen ağırlık çökğyo bazen karıncalanma gibi hissizlik gibi çok gıcık bişey ya önceden sadece geceydi şimdi gündüz de oluyor magnezyum da kullanıyorum ama anlamadım valla 🤷🏻♀️
Selcans Tugce-dh Cok rahatsiz edici olursa atel oneriyoruz demişti doktorum sende tekrar sor istersen 🌺
Aryapoyraz Tugce-dh bende günde bitane kullanıyordum 2 taneye cıkardı doktorum nasıl ilaç kullanıyorsunuz bilmiyorum ama suyun icinde eriyen tabletler daha cok etki ediyor ama ben ondan cok tiksindiğim icin ilac kullanıyorum. Muz ve sade maden suyuda tüketebilirsiniz iyi geliyor 🌸😇
Bebegmbenm Tugce-dh yaklaşık 2 haftadır bunu yaşıyorum karıncalanıyor, uyuşuyor sonrası yanma oluyor parmaklarımda 30. Haftalığız aşırı ödem yok çok şükür doktorumla görüştüm magnezyum verdi baya azaldı ama hala devam ediyor 🤷🏻♀️
Merveonay Tugce-dh benimde oluyordu canım b12 eksikliğinden kaynaklıymış çok düştüğü için oluyormuş bi baktır istersen