Arkadaşlar özellikle geceleri ellerinde uyuşma ağırlık hissi yaşayan var mı hatta bikaç gündür gündüz de olmaya başladı aşırı derecede rahatsız ediyor ağrı da giriyor bazen doktora sordum ödeme bağlı olabilir dedi ama aşırı arttı ne yapacağımı şaşırdım