zeliss96 ogretmen_anneee evet son zamanlar ondan dolayı dedi normal doğum yapanlarda son zamanlarda çok daha zor oluyormuş benim sezaryen haftaya pazar inşallah 😌
Zynpzmr_2 ogretmen_anneee Evet oluyor bebekler içeri sigmadigi için kendine en uygun pizisyonu arıyor o sırada sertleşiyor hareketleri normal olduğu sürece sıkıntı olmaz