ogretmen_anneee 32 deyim iki gündür sürekli toplanıyor semsert yapıyor kendini . Yarım saate oluyor bazen bir saate anlamadım iki gün önce de kontrol de birşeyim yoktu 🤦🏻♀️ Bunlar normal mi
Blueedreamssx ogretmen_anneee Bende o haftayken öyleydim hatta bir sorunda yoktu bence normal yani öyle olması
annesi_ ogretmen_anneee Normalmiş canım benimde öyle sürekli toplanma sertleşme gerilme oluyo karnımda ileriki zamanlarda daha çok olurmuş ya yandık valla 🤦🏻♀️ çok berbat bişi
ogretmen_anneee BusraTass Blueedreamssx Yani inşam tedirgin oluyor bir de benimki makat geliş popişini dayadı asagı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Magnezyum Progestan alıyorum zaten şimdi bir de duşa girip dinleneyim diyorum 🤦🏻♀️
ogretmen_anneee annesi_ ya artık çektiğim sıkıntı falan önemli değil de diyorum panik yaptırıyor minnoşlar 🤦🏻♀️
ogretmen_anneee Ozie1993 demek ki çoğu kişi de oluyor yA 🤦🏻♀️ Bugün sabah bi uyandım taş kesilmiş oğlum içerde 🤦🏻♀️
zeliss96 ogretmen_anneee evet son zamanlar ondan dolayı dedi normal doğum yapanlarda son zamanlarda çok daha zor oluyormuş benim sezaryen haftaya pazar inşallah 😌