BaharAkarakurt-2010 Berrycherry gördüm ama farkeder mi ki ben kullanırım diye düşünüyorum ne. Farkı vardır ki
Gunesim1 BaharAkarakurt-2010 6 ay üstü için yazıyor. Ben uni beybi yenidoğan aldım. Bi 2 ay önce filan aldım doğuma da 23 gün var 😀 bence açılmazsa kurumaz ya. Baya da stokladım ben ucuz bulmuşken
Gunesim1 Hayal_et07 ay sorma. Bi de hediye olarak hastane çıkış seti alıp doğumdan on gün sonra çocuğu görmeye gelirken getirirler 😀
Sunayaz BaharAkarakurt-2010 yeni doğan bebeğe bence ıslak mendil yerine pamuk kullanın. Daha çok hassas bebişlern ciltleri.
BaharAkarakurt-2010 Sunayaz Ben zaten önce altini ıslak mendil ile aldıktan sonra temiz ıslak bezle üstünden bir daha silmeyi düşünüyorum sadece önce ıslak mendille bir kirini pisini kakayi sonra bezle pişik olmasın diye ıslak bezle tekrardan silmeyi düşünüyorum 🤔🌼
Basakaya Sunayaz bencede pamuk kullanımı daha iyi temizlik açısından da. E bebekte babyme nin pamukları var onlardan alın. Ilık suya batırıp silin.
Sunayaz BaharAkarakurt-2010 ben kızımda neredeyse 1 yaşına kadar pamuk kullandım. Dr um olabildiğince ıslak menl kullanma derdi. Sonra 2 yaşına kadar yenidoğan ıslak mendil. 2 yaşına gelince tuvalet eğitimine başladı zaten busefer de yıkıyorum çok şükür 1 kez bile pişik olmadı ama 1 kez mantar oldu oda kullandığımız bir ilaç yüzünden oda geçti çok şükür. Hala çok şükür tertemiziz 🤩🥰
Basakaya BaharAkarakurt-2010 sleepynin organik serisi ve kekikli olanlar var 12 lisi takip edin 49.90 a düşüyor. İçeriği tertemiz. Unibabyde parfüm yok diyor ama başka istenmeyen ürünler var.
BaharAkarakurt-2010 Basakaya yikasam baş edebilir miyim acaba ben aslında devamlı yıkamayı düşünüyorum zaten evler doğal gazlı sıcak suyla iki dk yıkayıp bezle kurulamak daha mantıklı aslında
Basakaya BaharAkarakurt-2010 en en sağlıklısı o tabii ki bi ablam vardı benimde iki çocuğuna da dışarda olmadığı sürece misafirlikte bile olsa yıkardı imkanınız varsa öyle yapın. İkk zamanlar çok kaka yapıyor günde 7-8 kalkamazsanız belki ağrınız falan olursa yine pamuk bulundurun öbür türlü ayaklanınca yıkarsınız rica ederim ❤️
dml33 BaharAkarakurt-2010 hiç bisi olmaz bn kizimda hep fazla aliom 6 7 ay kullaniodm hiçte kurumadı sanki aldigimiz yerde yeni mi uretiolar