BaharAkarakurt-2010 https://resminiz.com/r/rduyR Hanımlar indirimde ıslak mendil düşünenler için Bu arada açılmadığı ne taktırde kurur mu ıslak mendil ne kadar dayanır bilgisi olan varmı 55 gün var doğuma erken mi kurur mu ki
deutschetraum BaharAkarakurt-2010 canım açılmayan mendil neden kurusun 🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️ 100 günüm var ben coktan aldım
2bebekannesi___ BaharAkarakurt-2010 valla bende doğumdan bi kaç ay önce almıştım ama kullanmadık doğunca kıyamadım. E bebekten pamuklu mendil aldım onu kullanıyorum ıslatıp
BaharAkarakurt-2010 deutschetraum evet bende öyle düşünüyorum ama herkez alma kurur erken dediler anlamadım
deutschetraum BaharAkarakurt-2010 ay bosverin milleti alışveriş yapsak erken, yapmasak e ne zaman yapcan hep bisey diyolar
BaharAkarakurt-2010 deutschetraum evet ya valla bıktım herkezden millete kalsa daha erken dedim olacağını varsa doğumda da herşey olabilir bilemeyiz . ilk çocuğum herşeyi heves edyrm kaç tane oyuncak bile aldım ne yapayım ilk sonuçta farklı oluyor herşey olsun istiyor insan ♥️
deutschetraum BaharAkarakurt-2010 aynen öyle bosver canım bende 21. Haftadan sonra basladım alısverişe erken erken erken kime ne nasibi varsa doğacaj yoksa dogumda da sonrada her şey olabilir allah korusun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
leylo29 Kislar bnde islak mendil ve prima bebek bezi almak istiyorum ama bezde mendilede kararsizim sizce hangi bez mendil marka aliyim
Asyaveannesi36 leylo29 ben ikisini de prima aldım premium care memnun kalmazsam değiştiririm stok yapmadım zaten 😌
yaren-1 Raflardakilerin hepsi kupkuru olurdu o zaman bunu diyen yakınınızdan şüphe ederim 😅 açmadığınız sürece kurumaz
Gunesim1 Hayal_et07 ay sorma. Bi de hediye olarak hastane çıkış seti alıp doğumdan on gün sonra çocuğu görmeye gelirken getirirler 😀
Berrycherry BaharAkarakurt-2010 çok iyiymiş ama 6 ay üzeri için uygun bu, farketmediyseniz diye yazayım dedim🙈
BaharAkarakurt-2010 Berrycherry gördüm ama farkeder mi ki ben kullanırım diye düşünüyorum ne. Farkı vardır ki