Tufu bende görmedim korkuyorum niye görülmedi diye dış gebelik olan çok. Çevremde bende ister istemez etkileniyorum test yaptım çift çizgi net çıktı hamileliğimi öğrendiğimde beta hcg yaptım onda da 358 çıktı çarşamba doktora gittim yaklaşık bi aylık dedi ultrasondan baktı kese görülmedi alttan neden bakmadı anlamadım demek ki oluşmamış salı çağırdı tekrardan inşallah görürüm de içim rahat eder