EsengulC annesi_ sütün göğüs boyutuyla alakası asla yok içiniz rahat olsun ben 75 bedebdim doğumdan önce ve 2.5 sene emzirdim öle diyim yani😂
annesi_ EsengulC Ay hadi inşallah ya emzirmek Çok istiyorum ben o duyguyu tatmak isterim Allah nasip ederse🤲🏻
Mervexxx Ogretmenanne123 benim 3. Ayımda devasa şişmişti göğüslerim şimdi 8. Ayımdayım o devasılıktan eser yok şimdi ama önceki dönemime de dönmedim 😅
EsengulC annesi_ güzel bir duygu eşsiz bence Rabbim isteyen her anneye nasip etsin kendinizi sürekli olumlu düşünmeye zorlayın inşallah emecek diye düşünün
Esmakorkmaz Ogretmenanne123 büyümesi ne için önemli neden üzüldünüz onu anlayamadım😊 göğüsünüzün illaki şiş şiş olması gerekmiyor sütünüzün bol olduğunu meme büyüklüğünüz belirlemez kafanıza bunu takıp sütünüz varsa da kesmeyin lütfen🥰🥰