Ogretmenanne123 Ya şişme değil de ilk gebeliğimde 26dan sonra dolup sismisti simdikinde acımaya başladı gece üstüne yatamıyorum bazen 18 haftalığız ama süt var oğlumu sütten yeni kesmiştim birkaç ay oldu sıktığımda geliyor bu ağrı ne zamana geçer acaba birazda büyüdüler sanki