Ekimannesi Arkadaşlar anlıyorum herkes hikayesini anlatmak istiyorda, niye şöyle zordu böyle zordu diye insanları korkutuyorsunuz? Normal hayatımda bile konuşmam kötü doğum hikayesi anlatmaya çalışanlarla, burda doğum başlığını görünce merak edip giriyorum, mecburen milletin ağrılı sancılı hikayelerini okumuş bulunuyorum!!! Zor doğurduysanız yazmayın lütfen, gına geldi milletin ağrısını sancısını okumaktan!
Bahar54 Ekimannesi baslikta etkilenenler okumasin yaziyor aslinda. Girip girmemek biraz da bize bagli diye dusunuyorum.
Kucukmutluluk Ekimannesi herkesin doğumu farklı geçiyor. Bende korkuyorum ama benim ki belki kolay olacak diyorum teselli ediyorum kendimi
Nergs199 Ekimannesi kesinlikle katılıyorum. . Sanki bi bunlar doğurmuş .ya herkes doguruyoo Allah yardım ediyo .doğum yapmayanları korkutmaktaki amacınız ne yani dimii
Asrinbaby Ekimannesi kiz ben okudukça geriliyorum resmen sancı giriyor karnıma 🤣 doğmayan çocuk yapmışız zaten gelmiyo bir de ben stres yapıyorum tabi bi okuyorum tmm diyorum normal doğururum bi okuyorum yok doğuramam 😂 bu hikayeler beni resmen şizofren sürüklüyor 👊
Gamzeli Bahar54 kesinlikle katılıyorum adı üstüne doğum hikayesi! Bu neyin kafası bu insanlarda acaba zor bir doğum yapsın ay cok kolay doğum yaptım mı yazıcak ya bu ne saçma fikir okurma kardeşim o zaman ya !!!
EzgiGizemzerOuz Bi beni etkilemiyor herhalde bende aksine herkes bir değil zor da olsa doğuran doğuruyor die düşünerek cesaretleniyorum 🤷🏻♀️ Ve sizde çok takmayın öldüm öldüm dirildim diyen birinin acı eşiği düşük olabilir yada çok kolaydı diyen biri çok dayanıklı olabilir. Allah korsun doğumda bi aksilik olsa ya millet çatır çatır doğrdu bende mi sıkıntı var diye düşünceğime Allah büyük böyle yaşayan bir çok kadın var derim. Gönlünüzü ferah tutun Allah dağına göre kar verir☺️
Bihilal EzgiGizemzerOuz size katılıyorum eltimin kızıyla aynı zamanda doğum yaptık kadın doğurdu 3 buçuk saatte pırt diye ben doğurdum 25 saatten fazla zart diye öldüm 😀 bünye meselesi ve hiç etkilenmiom aksine okurken hoşuma gidiyo oha vay be diorum
Bihilal EzgiGizemzerOuz aynen öyle valla hatta zor doğum yapanlar daha çok ilgimi çekiyo ne bilim etkilenmek hiç aklıma bile gelmiyo bide insanlar doğum hikayelerini yazarken o ana tekrar dönüyolar o heycanla yazıyorlar her zaman diorm etkilenenler sonuca odaklansın o meleğin çıktığı ana 😇 ilk doğum hikayemi buraya yazmak kısmet oldu inşallah ikincisinide hayırlısıyla bikaç ay sonra yazarım 🙏
Miniklerim03 Herkes doğum hikayesini yazmakta özgür bu platformda ve hep kolay güzel doğumlar yasamıyo insanlar malesef okuyup okumamak size kalmış.
Ekimannesi Miniklerim03 pozitif doğum hikayelerini de okuyamıyoruz ama iyi mi çıkıcak kötü mü bilemediğimiz için. Evet herkes özgür ama öldüm bittim diye diye doğum hikayesi yazmak art niyet gibi geliyor bana, en azından başlıkta etkilenenler okumasın diye uyarı yazabilir insanlar😉
EzgiGizemzerOuz Bihilal inşallah nasip olur🙇🏻♀️ Kesinlikle katılıyorum güzel Doğum okudum diye güzel geçecek değil iyisiyle kötüsüyle bilmek en iyisi
Senasehr Ekimannesi ya aynen doğum sonuçta fizyolojik değil mi ya abartarak anlatmasın kimse zaten zor cesaretleniyoruz 😪
Asrinbaby ElifKurt 40 olduk cnm 😂 içerden yaş almaya başladı oğlum saymam dedim yaşıtları doğdu 2 haftalık hatta bugün görmeye gittim arkadaşın kızını 😊
Betllll Ekimannesi ya cnm herkes burda doğum hikayesini paylaşmak için sabırsızlanıyo etkileniyorsan girme o postlara ztn doğum hikayesi diye yazıyo bunu bukadr büyük bi sorunmuş gbi göstermenin bi anlamı yok hamileler için sonuçta burası yaşadı tecrübeyi paylaşıyo herkesde kaynana postu açılır yok açmayın doğum hikayesi olur yok yazmayn napsın millet topluca silsin ozmn uygulamayı kimse kullanmasın
Ekimannesi Betllll doğum hikayesi yazılmasın demiyorum, zor doğum yaptıysan başlıkta belirt, etkilenenler okumasın,bukadar net! pozitif doğum hikayelerini de okuyamıyoruz bunlar yüzünden!
Deletedmom15257 Ekimannesi gerçekleri yazıyolar kim şancı çekmeden doğurmuş ki sancisiz bikere rahim açılmiyo hep güzeli değil arkadasim biraz kotuyude bilmek greek
Ekimannesi Deletedmom15257 sancısız doğum zaten olmaz, ama öldüm öldüm dirildim, bilmem ne yazmanın bir mantığı yok, yollardır böyle anlatılan doğumlar yüzünden her bayanın bilinçaltında korku oluşuyor doğuma karşı, oysa çok doğal bir olay...