Juulide benim eşim yemek öğretmeni olduğu halde yapmaz bulantılarım varken hiç mutfağa giremiyordum öğürmekten ve aç kaldıkça midem daha da bulanırdı eşim yine de düzenli yemek asla yapmadı o dönem benden kat kat iyi yaptığı halde.Şimdi 5 aylığım bulantım yok ama yemek yapasım yine gelmiyor tabi yapmaya çalışıyorum fakat hiç kilo almadım aç kaldığım için çoğunlukla😔