Ben spinal sezaryen oldum eşim doğuma girdi iyi ki de girdi o yanıma gelene kadar hep içimde korku panik vardı o elimi tuttuktan sonra kendimi güvende hissettim 🥰 ayrıca soğumayı bırakın tam tersi bağlanma durumu daha fazla oluyor o zorlukları çektiğinizi bizzat görmüş oluyorlar. Bi mucizeyi dünyaya getirdiğinizi direk görüp size daha fazla bağlanıyorlar. Benim Eşimi, beni ameliyathanede hazırladıktan sonra içeri aldılar beni o halde görünce ağlamaya başladı sonrasında oğlumuzu ilk beraber gördük karnımdan çıkarken sesini ilk birlikte duyduk ikimizde o an ağladık ikimiz içinde unutulmayacak anlar oldu iyi ki de girmiş kendisi de iyi ki de girmişim diyor kesinlikle babalar doğuma girmeli🌸