Valla sırf eşim doğuma girebilsin diye gidip en pahalı hastanede doğuracağım( Altunizade Acıbadem) diğer hastanelerde zaten normalde doğuma almıyorlarmış kimseyi öbürleri de pandemi sebebiyle doğuma almıyolarmış, Üsküdar çevresinde sadece Acıbadem refakatçiye onay veriyor, büyükanne ve büyükbabaları ziyaretçi olarak alıyor ve eşleri de doğuma alıyor. Bu arada doğacak olan bebeği tek başıma yapmadım o yüzden eşim tabikide doğuma girecek, yok efenim sonrasında soğurmuş benden, böyle saçma şeylere kızıyorum ben kusura bakmayın. Yaparken sorun yok da doğarken mi sıkıntı?