Cennetkusum1 sızı çok iyi anlıyorum benimde 15 haftalik bebeğim elime doğdu her şeyini gördüm eşim elleriyle tuttu kordon kopmamisti bacagimda sallana sallana posetin icinde hastaneye gittik 😔 şuan tekrardan gebeyim ama o tramva sanırım hiç bir zaman geçmeyecek. Hala ayni durum olur diye her gunum korkuyla geciyor. Asla isyan etmedim ilk çocuk için 5 ay ugrasmastik şimdiki gebeligimde ilk deneme de oldu Rabbim bana doğum günüm de ogrenmemi nasip etti. Ve asıl mucize olan şu ki düşük yaptığım tarih 26 marttı ve şimdiki bebeğinin doğum tarihi tam 26 marta denk geliyor ve cinsiyetimiz de aynı. Tabi bu belli olmaz hiç bir zaman ama takvimde o günü görmek bile beni o kadar duygulandırdı ki. Asla ümidimizi kaybetmeyin. Umarım en yakın zamanda sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız