Cennetkusum1 başın sağolsun canım.Rabbim.çektiğin acıların mükafatını misliyle versin inşallah.Ben de 17 haftalıkken bebeğimin kalbi durduğu için suni sancıyla doğum yaptım.2 sağlıklı çocuğum olmasına rağmen çok yıprandım.Psikoljim için hemen tekrar olsun istedim.3 ay korundum,sonrasında da 5 ay olmadı.Şimdi 37 haftalık hamileyim.Sana küçük bir tavsiye verebilirim ukalalık olarak görmezsen.Psikoloğa gidip öncelikle bu olayı atlatmayı düşünebilirsin.Ben yapmadım,bebek olursa toparlanırım dedim.olmadı,hiçbir hamilelik birbirinin yerini tutmuyor ve ben o kaybım için halâ çok üzülüyorum.