Benm kadar yağlayan yoktur sanırım 3. Ayımda başladım çatlak kremlerini kullanmaya her gün sürmeye çalıstım tabi 29. Haftama kadar iki gün ağrı çektim kasık bölgemde ve bi gün uyanıp aynaya baktıgımda her yerim çatlamıstı hemde öyle böyle değil boydan boya demem o ki naparsanız yapın bir ne sürerseniz sürün bence çatlayacak olan kesinlkle çatlıyor😂