Merve_boylu Ulascemo2019 düzenli olarak bakım yağları kullanın bol su için ben tatlı badem yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum henüz çatlak olmadı
Biranneadayiiii Önlemek biraz zor canım ama sen yinede bol bol hergün iki kere sabah akşam catlayan yerlerine zeytinyağı sür ben öyle yaptım benimde catlamisti karnım hafiften hala yağlamaya devam ediyorum öyle bı artış olmadı çok
Buseylul Bu catlaklar genetik mi acaba ben haftaya dogumum var hic catlamadim. Annemde catlamadi 2 kez dogum yapti . Kimiside en pahali en iyi denilen kremi kullandik yonede catladik diyo
Tugbamete Buseylul bence genetik değil benim annemin çatlakları değil resmen yarıkları vardı ama ben ilk doğumumda hiç çatlamadım mesela ☺️ şuan 27 haftalığım çatlarmıyım bilmiyorum insanın kendi kolojen yapısıyla cildinin nem dengesiyle alakalı bir durum
Mermaiddd nanna karnindanda belli olur şimşek cakmış gibi izler oluyo bendede henüz yok ama gördüğüm insanların öyleydi
leylo29 Kac haftalik oluyor catlaklar bnde tatli badem yagi veya hindistan yagi kallaniyorum hergun yatmadan
Mermaiddd leylo29 herkesin farklı oluyor mesela bı bayanin son ana kadar çıkmamış çok seviniyormuş son hafta cikmış hemiş hemde baya belirgin kimisinin ilk haftalarda basliyo yani herkesin yapısı farkli
Tugbamete leylo29 bir haftası yok bazısı erken çatlar bazısı geç bazılarıda doğum sonrası kilo verdiğinde çatlar bunun günü haftası yok ama çaresi bol bol su içmek ve nemli tutmak gerçi çatlıcak olan yağ fıçısına girsede çatlıyor yapcak bişe yok 😂
Ulkukapusizoglu Çatlak başladıysa önlenemez ne yazık ki. Ama beyazlayınca görünümü azalıyor diyorlar. Veya doğumdan sonra bir güzellik merkezi ile görüşebilirsiniz ☺️
nanna Mermaiddd valla ben 3. Aydan beri lierac kullanıyorum baya baya boca ederek 2. Şişeme geçtim şimdi bi de biooil aldim sabah biri akşam biri 30. Haftayım karnımda miniş heralde yok o zaman 😇😇