Busraaa127 Kızlar bugün cinsiyeti öğrendim. Oğlum olacak. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin insAllah 🥰
Beyzabeser Busraaa127 gozün aydın hayirli olsun hadi bunu bime gidip maviş biseyler alarak kutla ben öyle yapmistim pembik pembik almistim hemen 😂😂
Busraaa127 Beyzabeser Ahahaha 😂 bimin bugün ki ürünlerine geç kaldım 😂 arkadaş sagolsun küvet falan ayırdı bana geri kalan ne varsa bakamadım 😂
Beyzabeser Busraaa127 valla insan aldikca kendini hamis hissediyo ben cinsiyeti ogrenene kadar hic hamile oldugjma inanamiyodum 😂
Busraaa127 Beyzabeser Benim bulantı olmasaydı bende asla anlamazdım ama sağolsun bulantilar bana hep hatrlatti 😂😂
Beyzabeser Busraaa127 ay Allah affetsin benim de o dönem cok zordu 🙈 29hafta oldum hala ayda bir vuruyor o bulantı insani perisan ediyo gercekten
SunaS Busraaa127 benim daha 10+5 çok sabırsızım 12 haftada ögrenirim diye umutlanıyorum o yüzden sordum🙄😂
Busraaa127 Kubra-nisan amin ck teşekkür ederim 🥰 bulantım çok benim hala devam ediyor. Onun dışında da birşey yok çok şükür
Bebegim000 Hayırlısı olsun hakkınızda inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız canım 2022 senesi sanırım erkek senesi baya çok var erkeğe hamile olanlar hem çevremde hem burada 🥰🥰🥰🥰💙💙💙💙