Sezeryan günüm Pazar günüydü bizimkinin Cumartesi suyu geldi beni normal doğum sancısıyla karşıladı bizimki sağolsun🥺 herşey çok iyi güzel ama benim göğüs ucum yüzünden bizimki emmiyor çok zor geceler başladı Allah yardımcım olsun nasıl başa çıkarım bilmiyorum ilk çocuk cahillikmiş gerçekten☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin anne olmak zor ama herşeye bedel😍