Aslında haftadan gidince sıkıntı oluyor. Uygulama da 280 gün baz alıyor yani 9 ay 10 gün. Dolayısıyla gün üzerinden hesap yapmak gerekiyor. Mesela benim 148 günlük. 148/30=4,9 (şu an 21 haftalık hamileyim) dolayısıyla 2 gün sonra 5. Aya gireceğim. Doğum tarihi de Mart başı olarak görünüyor, bu hesapla önümde 4 ay var ve gün hesabı ile uyumlu. Bu şekilde hesaplayınca anca kafamda oturuyor benim de yoksa çorba oluyor valla😃