Derin2108
Kafan karışması çok normal canım çünkü gebelik hesaplanırken 4 hafta olunca bir ayın bitmiş olmuyor onlar farklı hesaplıyor adetin en başından seni hamile sayıyorlar bir kere 4 hafta olunca 1 ayım bitti diye hesaplarsan o zaman 36. Haftada 9 ayın bitiyor geriye kalan 40 a kadar olan haftalar ne oluyor 10 aylık doğmuş mu oluyor o zaman. Farklı hesaplanıyor bende 27 haftalığım mesela normale göre 1 hafta sonra 7 ayım dolucak ama kalan gün sayısı 89 yani 3 ay o zaman bebiş 10 aylık mı doğuyor 😃😃 sen en iyisi gebelik tablosundan hesapla