yuksell07 Benimde 12si ama geçen ay kimyasal gebelik yaşadım inşallah bu ay tutar ben 1,2 gün ara vererek değerlendiriyorum tabi yumurtlama hariç çünkü sperm kalitesi düşebilir sitede tavsiyem en azından 1 gün ara verin siz de eşinizde pekmez çikolata tüketin kaliteli sperm ve yumurta için 🌹💖