prensesimveannesi Ayseecrin ay hiç sanmıyorum ya hiç bi belirti yokki kuzum ne ağrı ne sancı ne su ne nişan 😂😂
edasahbazsahin Biz de 39+1 kızımla ağrılarım var bebeğim çok kasılıyor neredeyse 15 dk da bir kasılıyor diyebilirim. Vajinamda sızı hissediyorum. Kasıklarım da belimde ağrılar var ama sancım yok. Bekliyoruz🐣
edasahbazsahin Ayseecrin yok gitmedim dayanılmaz derecede olana kadar evde çekeyim diyorum ama yanlış mı yapıyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️😊
Alparasinannesii Bende 38 haftalığım 2 gündür sancılarım var düzenli değildi dünden beri düzene girdi ve en son 2 cm açıklık vardı bugün resmî tatil yarın doktorum çağırabilir bakalım ne olacak