Boncugummmm guzelbebegimmmmm sze ne için verlmişti bu igne. Kadın dogum mu vermişti şaşrdım. Bnm kayıplarım ve damar tıkanıklgım var genetik testte cıktı canım
guzelbebegimmmmm Boncugummmm benim peşpeşe 2 düşük oldu. Araştırmaya girdim genetik falan her şeye bakıldı. Hiçbir şey çıkmadı. Düşüklere de sebep bulamayınca kadın doğumcum kan sulandırıcı başladı. Meğerse gerek yokmuş 🤷♀️
Boncugummmm guzelbebegimmmmm anladm canım bazı doktrlar önlem amaclı da verıyor diye duymuştum sna da oyle werilmiş galiba iyi zararı faln olmams Allah korusun
Umutsuz_umutluu guzelbebegimmmmm sizden NIFTY test istedimi genetik doktoru tekrarlayan düşükleriniz için?
2tospikannesii _101422_ evet benimde öyle bende hep göbekten yapıyorum çok morardı ama kol cok acitiyo ya
guzelbebegimmmmm Umutsuz_umutluu ben isim olarak bilmiyorum da 10 küsür tüp kan verdiğimi hatırlıyorum canım. Üzerinden 5 yıl geçti biraz da unuttum açıkçası
Zaynep-07 Boncugummmm saatini eşin evde olduğu saate ayarla ben öle yaptım yavaş yavaş kaydırdım saati
Zaynep-07 guzelbebegimmmmm hadi ya bende boşa kullanmaktan korkuyorum Bi tane düşüğüm var doktor tedbir amaçlı verdi pıhtılaşma testi vs yapılmadı bende anlam veremiyorum açıkçası boşa kullanıyorum gibi geliyor Bi yandan bırakırsam bebeğime bişey olur korkusu var 🙄
Boncugummmm Zaynep-07 bnmde 1 kaybımdan sonra keşke bnada önlem amaçlı werselerdi demiştim canım 2. Kaybettm sonra werildi
guzelbebegimmmmm Zaynep-07 ben mesela şuan corasprin kullanıyorum. Bebek aspirini derler. Bunu her hamileye veriyorlar nerdeyse. Bu da kan sulandırıcı ama her gün içmiyorum valla. Aklıma geldikçe içiyorum. Zaten bi sıkıntım da yokmuş tedbir amaçlı verildi
Zaynep-07 Boncugummmm Hımm genelde veriyor doktorlar neden vermemiş ki kayıp daha kötü :( mecbur kullanacağım doktoru dinlemekten başka çaresi yok
Withbaby Bende covid geçirdiğim için vurunuyorum değişimli olaral koldan vuruyor eşim iğnenin içinde ki havayı çıkarın yani biraz akıtın iğneden sonra yapın morarma olmamaya başladı bende. Birde çok hızlı ilacı basınca çok acıyor yavaş yavaş basın bence. Bende iğneden çok korkardım resmen imtihanım oldu 😶
ipekgumen Pıhtılaşmadan dolayı oksapar kan sulandırıcı kullanıyorum ben göbekten eşim yapıyor bazen çok açıyor ve morarıyor
-Arya- Boncugummmm Eşim göbekten vuruyor mahvoldum. Covid olduğum için verdi doktorum 34 haftalığım daha 2 kez kullandım berbat birşey
Msms -Arya- bana da doktorum karından yapmamı önerdi 33 haftalığım ama yapamıyorum bacağımdan yapıyorum karından nasıl yapıyorsunuz?
-Arya- Msms Eşim tutuyor sıkıştırıyor, deriyi tutuyor gibi düşün. Göbek deliğinden 4 parmak sağa yapıyoruz. İğne çok acıtmıyor ama ilaç fena yakıyor. Ve mosmor oldu yapılan yerler, nefret ediyorum bu iğneden 😒