Boncugummmm ben ilk gebeliğimde 9 ay kan sulandırıcı kullanmıştım. 9 ay neler çektim bi ben bilirim. İğne fobim var bayılırdım. Kendi kendime iğne yapmaya falan başladım🥺 oğlum 4 yaşında. Şuan 5 aylık hamileyim ve ilk hamile kaldığımda Hematolojiye tekrar gittim. Profesöre gitmiştim hatta iyi birisi olsun diye. 9 ay boşuna iğne kullandığımı, hiçbir rahatsızlığımın olmadığını öğrendim. O an yıkıldım yani. Şuan kullanmıyorum çok şükür