Aley01 Goncatrhn ben tam 20.haftada öğrendim vişne suyu içtim, çikolata yedim yok Bana mısın demiyordu minik kuşum, sonra en son gittiğimde kız dedi. Bakalım ayrıntılı ultrason da var o Zaman öğreniriz tam 😘
Aley01 Goncatrhn inşallah canım çok teşekkür ederim inşallah sende kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊🤲🏼
guzelbebegimmmmm Asyaaa35 teşekkür ederim 😄 yine denicem çikolatayı. Ama pozisyonunu değiştirmediğini hissediyorum. Ayakları tekmeleri tek bi yere vuruyor çünkü 🥺
guzelbebegimmmmm Asyaaa35 20+1 deyim şuan. 19larda gitmiştim başka bi doktora. Yine şeklini değiştirmemiş 🤦🏻♀️ kıza benziyor ama net diyemicem dedi. Bacaklarını kapatmış oturuyor. Peki detaylıda da böyle pozisyonda olursa gözükmez mi dedim, gözükmez dedi 🤷♀️
Asyaaa35 guzelbebegimmmmm yaa ben 12deyim cok meraklanıyorum umarım o zamana kadar gösterir bizimki 😊 seninkide biraz nazlı demekki umarım en kısa zamanda gösterir