@"Asyaburcin merhaba 26+3 haftalığım . 20. Haftaya kadar 8 kg aldım . Benim 2 ay yatarak geçirdiğim bi hamileliğim oldu Onunda etkisi oldu . 20. Haftadan sonra risk kalktı . Dikkat etmeye başladım . 1.5 aydır ben kg almıyorum bebeğim alıyor. Ekmeği kestim. Sadece kahvaltıda genelde kepekli 2 dilim yiyorum ama tabi bazen beywz ekmekte oluyo. Ama akşam ekmek yemiyorum . Öğlen meyve kuruyemiş leblebi üzüm vs öyle yiyorum . Akşamları yoğurtla salatayla yemeğimi yiyorum . Makarna bile yesem çok abartmıyorum. Sanırım 30. Haftaya kadar 8 10 kg arası koruyabilirim . Doktorum almamaya çalış bu şekilde ama 15 kiloya kadar da normal dedi . Bir de ilk gebeliğim tecrübesizim ama sanki son aylara girince artık yemek yemek rahatsız ediyor gibi oluyor . Çok fazla yenmiyor .