Crcs Sblut23 yok size değil bebeğime 😅 tekmeleyince ya da acıkınca bugün de sen hazırlasan diyorum göbeğime.
ikinciyegebe25 Eymen_Enis_Ser evet sezaryendi ve doğum korkum hiç yok bu kez beni endişelendiren tek dönem lohusalık ve emzirme
ikinciyegebe25 Eymen_Enis_Ser 27 Ağustos 2020’de sezaryen olmuştum ikincisi de mart 2022 görünüyor inşallah
Eymen_Enis_Ser ikinciyegebe25 yok ikinciye hamileyim bir tane oğlum var 17 aylık Kasım başı gün alıcz bakalım 🙈🤗
ikinciyegebe25 Eymen_Enis_Ser e alışıksındır o zaman korkmana gerek yok bence lohusalık ve emzirme daha da zor doğumdan