ozgese-s Bende aldım ama daha kurmadım elektirikli çok pahalı o kadar para vermek istemedim 150 tl bence gayet iyi duruyor kızlar
deno1 llFatma eltim kullanıyor suan gayet memnun onun sayesinde tüm işlerini yapıyor hergün yoksa durmuyorlar ama tabi her bebek bir değil bi bakarsın durmasa alırsın sende
Minik_Kalbim_ve1Annesi deno1 Ben aldım canım kurulumunuda yaptık çok beğendim fiyatina göre kaliteli bence🙂
Blueedreamssx hilalsahin35 Şuan kurduğumda sağlamdı çocuk içine girdiğinde nasıl olur bilemem 😂 ama kumaşı demiri olsun bana göre sağlam
UrasEgeBabysMom deno1 Hiç beğenmedim iade ettim, bebeği içine koyunca aşağıya çöküyor ve kumaş kısmı kayıyor çok kalitesiz.👎🏻 Kasım indirimlerinde trendyoldan ana kucağı sipariş edeceğim.
deno1 UrasEgeBabysMom ana kucaklari zaten öyle dengesiz ama birazda elektrikli olanlar öyle değil ama eltimin 2 tane var normal onunkidei öyle kayıyor yada surekli cocuk hareket ettikçe ziplatıyordu