deno1 valla bi gözüm kapalı sabahtan daha uzak şubeye gidip aldım baya bişey ilk alışverişim hiç bir şeyimiz yoktu 10 dk içinde hiç bir şey kalmadı resmen bebişim içim olmasa asla yataktan çıkmazdım da o saatte 😂 her şey o kadar pahalı ki 🤦 insanlar mecbur kalıyor sabah körü yarışmaya