Nurklc38 Esraali Bende kahvaltı yapıyorum sonra bakcam bakalım ne var diye 😂 patikler hoşuma gitti ondan alırım kalırsa 😂
Nurklc38 Yagmur00 Hahaha dikkat et bu kadınlara belli olmaz emzik nasıldı gördün mü ? Markası ney bende onu almayı düşünuyorum
Hilal-95 Yagmur00 plastık olanmı aldın cammı ben cam aldım yedek olsun diye nevresm feln görmedm🤣🤣 patikleri topladım 🤭🤭
uzlet Nurklc38 Emzik ve biberon nasıl acaba kullanan varmııı ben aldım da Onun dışında ağız mendili mama önlüğü çorap aldım
muhendis_annee Nurklc38 Gittim ben savaş falan yoktu her şey vardı bir ağız müslin bez aldım çıktım cool cool 😂
Yagmur00 Nurklc38 https://resimyukle.io/r/LqMHYdEeVq ben begendım ama vermeyi dusunmuyorum ewde bulunsun diye aldım
Hilal-95 Esraali bnm de anam 🤣 hemen koluyor valla çok fenadır ooobow miletin elınden kapar valla🤣 bugunde koşmuş hemen saolsun 😂😂
Yagmur00 Hilal-95 cam aldım canım ben corap aldım4 tane falan plastik te war buyuk dedım buyuk lu kucuk lu olsun
Hilal-95 Yagmur00 bende aynen çorap patik felan aldım biberon temizleme fırçası aldım biberonda aldım bakalım evde 2li avent var ama bebeler seçici oluyor🤣
373437 Nurklc38 bu sefer BİM’e gelen ürünler çok pahalı ya kışlık falan diye mi öyle .önceden 12 TL ye satılan ürünler 30 TL falan bir iki ürün dışında pahalı 🤑
Yagmur00 373437 normal bence yag olmus 100lıra canım 6ltr piril 10lıraydı sımdı 4 ltr piril 21. 90kurs bacım 🙈
Nurklc38 evlatkokusu0806 Oyun halım var da ana kucağım da var ama oyun halısı sadece halı oyun aparatı yok onu da marangoz da yaptırmayı düşünuyorum 😂